Hetman gra

Nazywam się Piotr Konaszewicz-Sahajdaczny. Urodziłem się w XVI wieku, niedaleko Lwowa. Wstąpiłem do armii zaporoskiej, gdzie spędziłem wiele lat wsród kozaków. Byłem przez nich doceniony za swoją odwagę i inteligencję, którymi wykazałem się jako dowódca. Podczas swojej kariery brałem udział w wyprawie mołdawskiej, którą dowodził Jan Zamoyski, założyciel Zamościa, który leży niedaleko moich rodzinnych Kulczyc. Sławę jednak przyniosła mi wojna z Rosją, kiedy jako hetman kozaków, wraz z polskim władcą ruszyliśmy na Moskwę. Podczas mojej ostatniej kampanii wojskowej ruszyliśmy wraz z Rzeczpospolitą na Turcję. Najważniejszym starciem tej wojny była bitwa pod Chocimiem, kiedy to wraz z hetmanem Janem Karolem Chodkiewiczem zwyciężyliśmy nad siłami tureckimi.

Podczas bitwy pod Chocimiem byliśmy zmuszeni ruszyć do kontroofensywy, gdzie próbowaliśmy zniszczyć tureckie armaty. Chciałbym zaprosić Cię do gry, w której pomożesz mi przedostać się przez artylerię i zdobyć obóz wroga. Gdy zdobędziesz 5000 puntków, otrzymasz zwycięską flagę, która przyda Ci się do rejestracji w konkursie. Jeśli będziesz miał problem z unikaniem armat, to zachęcam Cię do zapoznania się z wskazówkami poniżej, które dla Ciebie zostawiłem w swoim pamiętniku. Powodzenia!

Trudna walka, prawda? Pamiętam, jak moje oddziały były przygnębione, widząc jak rozległy jest turecki obóz. Jednak daliśmy radę! Spróbuj wcisnąć prawy przycisk myszy na grze, a następnie wybierz opcję „Zbadaj”. Znajdziesz tam coś ciekawego?

Ach, te świszczące, armatnie kule nad głowami były straszne. Zobacz jednak, co ciekawego kryje się pod <script>. Może uda się znaleźć jakąś zmienną odpowiadającą za wynik w grze?

Przyznaj, że wynik rośnie powoli, a armat jest coraz więcej. Trudne zadanie? Spróbuj otworzyć zakładkę “Console”, może uda się przypisać wynikowi trochę więcej puntków?

Do zdobycia jest 5000 punktów, to może spróbujemy przypisać zmiennej score wartość 4999?

Dowódco! Straciłeś już tylu ludzi? Czasem hetman musi podzielić się z młodym dowódcą swoim doświadczeniem. Wróć do zakładki “Elements” i przeszukaj pozostałe elementy, które się tam znajdują. Może wrogowie pozostawili jakąś wiadomość?

Ten <div> z informacją, że nie powinniśmy go sprawdzać, bo nie zwyciężyliśmy bitwy wygląda podejrzanie. Tylko co to za dziwny język?

To musi być jakoś zakodowane! Podczas swoich wypraw słyszałem o takim rodzaju kodowania jak base64. Może uda Ci się zdekodować tę wiadomość?

Hetman Gra
Więcej o CC
Close Search Window
Ta strona używa plików cookies (ciasteczek).
Polityka Prywatnści
ROZUMIEM